Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2010 20:08 - Because you Love Me...
Автор: tinitka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 596 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 04.06.2010 18:29



Защото ме обичаше

 

 За всички пъти, в които си стоял до мен,

 за всички истини, които ми помогна да прозра,

 за всичката радост, която внесе в живота ми,

 за всички грешки, които поправи,

 за всяка мечта, която превърна в реалност -

 ще ти бъда вечно благодарна, скъпи!

 Ти си единственият, който ме прегръща силно

 и никога не би ме оставил да падна.

 Ти си единственият,

 който ме забеляза измежду всички други.

 

 Ти беше силата ми, когато бях слаба,

 беше гласът ми, когато бях няма,

 беше очите ми, когато бях сляпа,

 ти видя най-доброто, таящо се в мен,

 изправи ме, когато пълзях,

 дари ме с вярата, която ти имаш.

 Аз съм всичко, което съм,

 защото ме обичаше!

 

 Ти ми подари крила и ме накара да полетя,

 само докосна ръката ми и стигнах небесата,

 изгубих вярата си, но ти ми я възвърна,

 като каза, че звездите, трябва да са на високо,

 стоеше до мен и аз се извисих,

 имах любовта ти, имах я изцяло,

 благодарна съм ти за всеки ден, с който ме даряваше,

 може би не знам дали това е много,

 но знам, че това "много" е истина.

 Благословена бях, за това, че бях обичана от теб.

 

 Ти беше силата ми, когато бях слаба,

 беше гласът ми, когато бях няма,

 беше очите ми, когато бях сляпа,

 ти видя най-доброто, таящо се в мен,

 изправи ме, когато пълзях,

 дари ме с вярата, която ти имаш.

 Аз съм всичко, което съм,

 защото ме обичаше!

 

 Ти беше винаги до мен -

 нежният бриз, който ме закриляше,

 светлината, която озари тъмнината в живота ми,

 ти беше моето дихание,

 през всички лъжи, които превърна в истина,

 моят свят е по-добро място, заради теб!

 

 Ти беше силата ми, когато бях слаба,

 беше гласът ми, когато бях няма,

 беше очите ми, когато бях сляпа,

 ти видя най-доброто, таящо се в мен,

 изправи ме, когато пълзях,

 дари ме с вярата, която ти имаш.

 Аз съм всичко, което съм,

 защото ме обичаше!

 

 






Тагове:   love,   me,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tinitka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21547
Постинги: 20
Коментари: 2
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930